FANDOM

Żólty

Żółty Klejnot- (ang. Yellow Gem) to wartościowa odmiana klejnotu z serii Crash Bandicoot. Jest on bardzo potężnym przedmiotem, który potrafi otworzyć tajne przejścia.

Crash Bandicoot:

W pierwszej części gry kolorowe klejnoty kolekcjonuje się w ten sam sposób co zwykłe, ten klejnot odblokowujemy w poziomie The Lab niszcząc wszystkie skrzynki nie tracąc ani jednego życia. Ten klejnot odblokowuje tajne przejścia w poziomach: Lights Out i The Great Gate.

Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back:

Tutaj Klejnot pojawia się w poziomie Plant Food, aby go zdobyć należy dotrzeć na koniec poziomu zanim licznik wskaże zero. Odblokowuje on ścieżkę klejnotu w poziomie Serwer or Later i na ścieżce wielu klejnotów w poziomie Spaced Out.

Crash Bandicoot 3: Warped:

W trzeciej części gry żółty klejnot zdobywa się w nieco inny sposób otóż gdy zdobędziemy 10 relikwii w tajnym Warp Room'ie odblokuje się portal 27 zabierający nas do poziomu Hang'em High. Po ukończeniu wyzwania otrzymamy żółty klejnot. Gdy będziemy mieli zdobyty ten klejnot w poziomie Dino Might! otworzy się ścieżka żółtego klejnotu, a w poziomie Bug Lite ścieżka wielu klejnotu.

Crash Team Racing:

Żółty klejnot zdobywamy po przejściu Yellow Gem Cup. Posiadanie takowego klejnotu odblokuje nam Pinstripe w każdym trybie (oprócz trybu przygody).

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex:

Żółty klejnot w tej grze wygląda inaczej, a mianowicie jest mniejszy i bardziej przejrzysty. Można go zdobyć przechodząc ścieżkę czaszki w poziomie Gold Rush. Odblokowuje on tajne przejście w Compactor Reactor.

Crash Bandicoot: XS:

Tutaj żółty klejnot ulokowany jest w poziomie Final Countdown. Odblokowuje on specjalne przejście w Ace of Space, jedynym poziomie, w którym używany jest Space Motorcycle.

Crash Twinsanity:

Tutaj żółty i inne klejnoty występują we wszystkich poziomach. Aby go zdobyć wystarczy po prostu go znaleźć co może nie być takie proste jakie się wydaje.