Żólty

Żółty Klejnot- (ang. Yellow Gem) to wartościowa odmiana klejnotu z serii Crash Bandicoot. Jest on bardzo potężnym przedmiotem, który potrafi otworzyć tajne przejścia.

Crash Bandicoot:

W pierwszej części gry kolorowe klejnoty kolekcjonuje się w ten sam sposób co zwykłe, ten klejnot odblokowujemy w poziomie The Lab niszcząc wszystkie skrzynki nie tracąc ani jednego życia. Ten klejnot odblokowuje tajne przejścia w poziomach: Lights Out i The Great Gate.

Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back:

Tutaj Klejnot pojawia się w poziomie Plant Food, aby go zdobyć należy dotrzeć na koniec poziomu zanim licznik wskaże zero. Odblokowuje on ścieżkę klejnotu w poziomie Serwer or Later i na ścieżce wielu klejnotów w poziomie Spaced Out.

Crash Bandicoot 3: Warped:

W trzeciej części gry żółty klejnot zdobywa się w nieco inny sposób otóż gdy zdobędziemy 10 relikwii w tajnym Warp Room'ie odblokuje się portal 27 zabierający nas do poziomu Hang'em High. Po ukończeniu wyzwania otrzymamy żółty klejnot. Gdy będziemy mieli zdobyty ten klejnot w poziomie Dino Might! otworzy się ścieżka żółtego klejnotu, a w poziomie Bug Lite ścieżka wielu klejnotu.

Crash Team Racing:

Żółty klejnot zdobywamy po przejściu Yellow Gem Cup. Posiadanie takowego klejnotu odblokuje nam Pinstripe w każdym trybie (oprócz trybu przygody).

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex:

Żółty klejnot w tej grze wygląda inaczej, a mianowicie jest mniejszy i bardziej przejrzysty. Można go zdobyć przechodząc ścieżkę czaszki w poziomie Gold Rush. Odblokowuje on tajne przejście w Compactor Reactor.

Crash Bandicoot: XS:

Tutaj żółty klejnot ulokowany jest w poziomie Final Countdown. Odblokowuje on specjalne przejście w Ace of Space, jedynym poziomie, w którym używany jest Space Motorcycle.

Crash Twinsanity:

Tutaj żółty i inne klejnoty występują we wszystkich poziomach. Aby go zdobyć wystarczy po prostu go znaleźć co może nie być takie proste jakie się wydaje.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.