Crashopedija Wiki
Advertisement
Vrtnja (The Wrath of Cortex)

Promotivni prikaz Crasha u vrtnji u igri Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex

Vrtnja je glavni napad Crasha Bandicoota rabljen u većini igara u serijalu i jedna je od njegovih najprepoznatljivijih osobina.

Ovim je potezom moguće poraziti većinu neprijatelja, obraniti se od određenih opasnosti, razbijati kutije i upravljati određenim uređajima. Potez u nekim igrama također rabe Coco Bandicoot, Dingodile, Neo Cortex, Nina Cortex, Penta i Tawna, a od manjih ga neprijatelja rabe pingvini i bandiribe.

U nekim igrama postoje pojačane varijante vrtnje, odnosno posebne vještine: smrtonosni vrtlog i trostruka vrtnja.

U igrama Crash of the Titans i Crash: Mind Over Mutant, vrtnja je vremenski ograničena, tj. Crasha nakon dulje vrtnje obuzme vrtoglavica koja ga nakratko ošamuti. U prvoj je igri potrebno najprije skupiti 30.000 moja za stjecanje sposobnosti, pa je poslije toga potrebno skupiti što više moja za što dulju, a u konačnici i neograničenu vrtnju. U drugoj igri nije moguće steći neograničenost vrtnje, ali se sa skupljanjem veće količine moja povećava moć vrtnje.

Zanimljivosti[]

  • U većini su igara za animaciju vrtnje rabljeni zasebni modeli likova. Većina tih modela radi postizanja vizualnoga efekta vrtnje ima više lica, obje ili više ruku, ili im strši noga.
  • U razinama sa skijanjem na vodi u igri Crash Bandicoot 2: N-Tranced, Crash izvodi vrtnju naglavce onda kada u zraku dotakne kutije.
  • U igri Crash Bandicoot: Warped rabljene su dvije animacije vrtnje. U srednjovjekovnim, prapovijesnim (osim razine Eggipus Rex) i egipatskim razinama, Crashu ne strše ruke i noga, dok je u arapskim i futurističkim razinama, bitkama s glavnim neprijateljima i u Vremeplovu rabljena animacija iz prethodnoga nastavka Cortex Strikes Back.
Advertisement