Crashopedija Wiki
Advertisement

Crash Twinsanity platformska je igra koju je razvio Traveller's Tales i objavio Vivendi Universal Games 2004. godine. Peti je glavni naslov serijala Crash Bandicoot.

Radnja[]

Nakon što ga je Crash prije tri godine porazio (u nastavku The Wrath of Cortex), doktor Neo Cortex vraća se na otočje Wumpa kako bi se osvetio Crashu. Cortex je iz zasjede paralizirao Coco, koju je zatim oponašao kako bi namamio Crasha u zamku. Nakon Crashove pobjede nad Cortexom i njegovim Mecha-Bandicootom, Crash i Cortex upali su u rupu i pali u špilju. Razjaren svojim porazom, Cortex napada Crasha i njih dvojica započinju dugotrajnu borbu u špilji. Nakon povratka na površinu, Crash i Cortex susreću par međudimenzionalnih papiga zvanih Zli blizanci, koji planiraju uništiti otočje i ukrasti Cortexov mozak. Nakon što Cortex moli Crasha za pomoć, spontano ga napadaju pčele i zarobljuju ga Papu Papu i njegovo pleme nakon što je upao u njihov teritorij. Crash spašava Cortexa iz zatočeništva i bježi od gomile domorodaca koja ih progoni. Crash i Cortex ponovno se susreću sa Zlim blizancima, koji oživljavaju totema božanstva Tikimona kako bi uništio Crasha i Cortexa. Saznavši kako Zli Blizanci dolaze iz Desete dimenzije, Cortex smišlja plan i poziva Crasha u svoju antarktičku bazu.

Crash i Cortex pokušavaju ući u bazu kroz prednji ulaz, ali kako su vrata zaleđena, prisiljeni su drugdje pronaći ulaz. Pritom slučajno oslobađaju Uka Uku, koji ih kao divovsko ledeno čudovište napada. Aku Aku je nagovorio Uka Uku na udruživanje snaga i da sami poraze Zle blizance, no obojica bivaju s lakoćom poraženi. Cortex predstavlja Psihotron, teleporter koji će im omogućiti putovanje u Desetu dimenziju, ali su mu za funkcioniranje stroja potrebni kristali moći. Crash rabi Cortexa kao improviziranu dasku za snijeg u pokušaju dolaska do bojnoga broda doktora N. Gina i skupljanja kristala moći, i pritom uništava Dingodileovu kolibu. Crashov pothvat kroz bojni brod na kraju rezultira eksplozijom kutija s TNT-om, koja potapa brod i dovodi Crasha u sukob s Nefariousom Tropyjem i Nitrusom Briom na udaljenoj santi leda. Crash se vraća u antarktičku bazu, gdje Cortexu donosi dva kristala moći. U tom trenutku pojavljuje se oporavljena Coco. Vjerujući kako je oteo Crasha, Coco je udarila Cortexa nogom i odgurnula ga na upravljačku ploču, pri čemu mu je iz ruku izbila kristale moći koji su odletjeli u Psihotron i oštetili ga, uslijed čega je Coco ponovno paralizirana. Crash i Cortex uputili su se prema Akademiji zla Madam Amberley u nadi kako će angažirati Cortexovu nećakinju Ninu za pomoć u popravku Psihotrona.

Crash i Cortex ušuljali su se u Akademiju kroz kanalizacijski sustav, gdje se brane od Dingodileova napada. Nakon što Cortex pronađe Ninu i susreće se s Madame Amberley, prisjeća se podrijetla Zlih blizanaca: kada je Cortex bio osmogodišnji učenik na Akademiji, rabio je svoja dva kućna ljubimca, papige Victora i Moritza kao pokusne kuniće za prototip svoje Evolucijske zrake, ali je eksperiment rezultirao teleportacijom papiga u Desetu dimenziju, gdje su bili mutirani zbog izloženosti teškoj radijaciji. Dvojac se zajedno s Ninom vraća u antarktičku bazu, gdje popravljaju Psihotron i otputuju u Desetu dimenziju kako bi se suočili sa Zlim blizancima. Po njihovu dolasku, Ninu otme Crashov zao dvojnik i odvede ju u svoj dom na otoku Twinsanityju. Nakon što je stjerao zlog Crasha u kut, Cortex od njega zahtijeva neka pusti Ninu i uzme njega umjesto nje, što dovodi do potjere. Crash, Cortex i Nina bježe od zloga Crasha i odlaze do skrovišta Zlih blizanaca, gdje se Cortex suočava s njima i naređuje im da se vrate u svoj kavez. Zli blizanci pretvaraju svoj kavez u divovskoga robota i upuštaju se u posljednju bitku s trojcem. Nakon poraza, Zli blizanci odletjeli su i sklonili se u dom zloga Crasha, gdje ih je potonji proždro. Nakon što se trojac vratio u vlastitu dimenziju, Cortex izjavljuje kako je pogriješio u vezi Crasha, kojega pokušava teleportirati u drugu dimenziju, ali Psihotron u kvaru teleportira Cortexa u Crashov mozak, gdje je okružen gomilom rasplesanih Crashovih dvojnika.

Vanjske poveznice[]

Igre serijala Crash Bandicoot
Advertisement