Crashopedija Wiki
Advertisement

Crash Bandicoot 4: It's About Time (hrv. Crash Bandicoot 4: Bilo je i vrijeme) platformska je igra koju je razvio Toys for Bob i objavio Activision 2020. godine. Osmi je glavni naslov serijala Crash Bandicoot (s prerađenom trilogijom deveti) i retroaktivni je nastavak izvorne trilogije.

Radnja[]

Nakon što ih je Crash ranije porazio, Uka Uka pokušava osloboditi sebe, doktore Nea Cortexa i Nefariousa Tropyja iz njihova zatvora u prošlosti. U tom pokušaju otvara rupu u tkivu vremena i prostora, zbog čega pada u nesvijest. Cortex i N. Tropy brzo bježe, napuštajući Uka Uku, i otkrivaju kako pukotina koju koriste povezuje njihov svemir s ostatkom multisvemira, i odlučuju ga iskoristiti za osvajanje svih dimenzija. Kako bi si osigurali uspjeh, dvojac stvara generator sposoban za otvaranje drugih prostorno-vremenskih pukotina i pridobivaju N. Gina i Nitrusa Brija za pomoć kako bi osigurali vojsku u iščekivanju uplitanja svojih neprijatelja.

Dotle Aku Aku osjeti poremećaj u vremenu i prostoru te on i Crash brzo odjure na vrh N. Sanity. Po dolasku nailaze na Lani-Lolija, kojega Aku Aku prepoznaje kao jednu od četiri kvantnih maski, davnih vračarskih maski koje imaju veliku moć nad prostorom i vremenom, a koje bi se pojavile jedino onda kada bi nešto otvorilo multisvemir. Lani-Loli uočava pukotinu i sumnja kako postoji problem, što dovodi do toga kako ga Crash i Coco pristaju slijediti po multisvemiru i pronaći ostale tri kvantne maske, dok se suočavaju s neredom kojega stvara Cortex.

Za vrijeme svojih pustolovina, Crash i Coco upoznaju alternativnu Tawnu koja im se nudi za pomoć dok se upušta u vlastitu pustolovinu. Istodobno, Dingodile, koji je nedavno prestao biti zlikovcem u korist vođenja vlastitoga restorana, nađe se uhvaćen u kaosu kada je njegovu radnju spalio suparnički restoran, te je zbog prostornoga poremećaja upao u drugu dimenziju. Iako Dingodile isprva ne ulazi u interakciju s Crashovom pustolovinom, njegove akcije nehotice pomažu Crashu i Coco na različitim mjestima u vremenu i prostoru. Crash i Coco pronalaze još dvije kvantne maske imena Akano i Kupuna-Wa, te pobjeđuju N. Gina i N. Brija.

Nakon što se suočio s Cortexom i pobijedio ga, N. Tropy ga izdaje i otkriva kako će on i njegov novi partner (kasnije se pokazalo da je to ženska inačica N. Tropyja iz Tawnine dimenzije) preraditi multisvemir i potom izbrisati Cortexa, Crasha, Coco i maske s lica Zemlje. Ljutit, Cortex pristaje udružiti se s jazavičarima i trojac spašava Ika-Iku, posljednju kvantnu masku u nizu, i na kraju se sastaju s Dingodileom i Tawnom. Ekipa uspješno pronalazi i porazi dvoje N. Tropyja te kvantne maske uništavaju Generator pukotina, čime zatvaraju sve prostorno-vremenske poremećaje.

Međutim, nakon slavljeničkoga putovanja u futuristički grad, Cortex izdaje skupinu i krade Kupuna-Wu, rabeći ju za putovanje u prošlost u vrijeme prije njegove prve težnje za svjetskom prevlašću, kako bi pokušao spriječiti Crashovo stvaranje. U konačnici ne uspijeva uvjeriti prošloga sebe na napuštanje eksperimenta i ubijanje sadašnjih Crasha, Coco i Aku Akua, koji su ga pratili iz budućnosti. Dok ga kvantne maske protjeruju na kraj svemira, Cortex iz prošlosti nastavlja s eksperimentom, pripremajući se isprati mozak prošlomu Crashu pomoću Cortex Vortexa; sadašnji Crash slučajno uništava izvor Vortexove energije, uzrokujući kvar stroja i ne uspijeva isprati mozak prošlomu sebi, čime osigurava vlastito stvaranje.

Dingodile obnavlja i ponovno otvara svoju zalogajnicu, Cortex se opušta na plaži i uživa u miru i tišini, a Crash, Coco, Tawna, Aku Aku i kvantne maske doma na otoku N. Sanityju igraju videoigre. Nakon epiloga kojega je ispripovijedao Crash, u kojemu se detaljno opisuju sudbine i gdje se nalaze likovi iz igre, Cortexovo opuštanje prekida iznenadna pojava Uka Uke.

Vanjske poveznice[]

Igre serijala Crash Bandicoot
Advertisement