Crashopedija Wiki
Advertisement

Coco Bandicoot inteligentna je mlađa sestra Crasha Bandicoota. Kao i njezin brat, Coco je istočni prugasti jazavičar koju su iz prašume odveli i genetski mutirali Nitrus Brio i Neo Cortex, od kojih je kasnije uspjela pobjeći. Često pomaže Crashu zahvaljujući svojim hakerskim vještinama, stvarajući pritom sprave prikladne za određenu situaciju ili mu se pridružuje na njegovim putovanjima, te za samoobranu koristi borilačke vještine koje je sama naučila.

Njezin najistaknutiji atribut njezina je iznadprosječna inteligencija, s IQ-om 164. Neustrašiva je i ima dječačku narav, budući kako obožava borilačke filmove, hrvanje i NASCAR utrke.

Prvi se put pojavila u igri Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back, dok je igrivim likom postala u sljedećem nastavku Crash Bandicoot: Warped. Od tada se pojavljuje u svakoj glavnoj igri serijala.

Osobine[]

Osobnost[]

Od trenutka kada je predstavljena, Coco se etablirala kao lik tipa „iritantne mlađe sestre” i koristi Crasha za obavljanje određenih zadataka kad god joj odgovara. Njezinu radnu etiku najbolje je moguće opisati kao dominantnu; većinu vremena radi samo na onomu što želi i uglavnom zanemaruje ono što stvarno treba učiniti, kao što je čišćenje kuće (kao što je prikazano u igri Crash: Mind Over Mutant). Unatoč tomu, Coco je općenito prikazana kao odgovorna, pametna, dobrodušna, dobroćudna i dobre volje, a njezina izobraženost često je u suprotnosti s nevinim vladanjem. Unatoč njihovim suprotnim osobnostima, Coco je daleko od pedantnosti i općenito je tolerantna, ako ne i potpuno zabavljena Crashovim ponašanjem. Ona također dijeli njegov altruistički kôd, čak i prema nekim neprijateljima (kao što je Crash suosjećao s Krunkom u Nitro Kartu, Coco se sažalila na Nasha i rabila je svoje hakerske vještine kako bi „sirotom morskom psu” osigurala prijeko potreban san).

Izvrsna je po pitanju tehnologije, kako povremeno nosi ružičasto/tirkizno prijenosno računalo i vješta je u hakiranju, kao što je vidljivo u igri Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back, kada presreće Cortexove poruke kako bi uvjerila brata da ga ne sluša. Ispod Kuće jazavičara nalazi se Cocoino čvorište prividne stvarnosti, koje se nalazi u tajnom laboratoriju viđenom u igri Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex. Obožavateljica je borilačkih filmova i muških športova kao što su hrvanje i NASCAR utrke. U Crash Tag Team Racingu, Cocoina osobnost je drugačija: ona je spremnija, glasnija, šašava, drska, često postavlja ekscentrične poze te voli ljepotu i kupovinu. Coco ima neobjašnjivu srdžbu prema Nini Cortex, što je prikazano u igrama Crash Tag Team Racing, Crash of the Titans i Crash: Mind Over Mutant.

Coco je općenito prikazana kao Crashova potpora i često preuzima ulogu pomoćnice ili glasnogovornice kad god Aku Aku nije u blizini. Međutim, ona ima vlastite šašave trenutke i zasigurno nije imuna na iste šaljive ispade koje tako često snađu njezina brata, ponekad čak i sasvim namjerno. Općenito, ako postoji jedan faktor osobnosti u kojemu ju čak i Crash nadmašuje, to je temperament. Za razliku od svog starijeg brata, koji je općenito ravnodušan ili nesvjestan poniženja i komičnog zlostavljanja, Coco se lako može frustrirati, ako ne i razbjesniti, kada je u pitanju šala na njezin račun ili se pojave neželjeni ishodi. Često će se duriti ili iskaljivati bijes ako ne uspije ostvariti svoj cilj. Coco također može impulzivno reagirati, što je vidljivo u Twinsanityju kada vjeruje da je Cortex oteo Crasha pa ga bezobzirno napada, narušavajući tako njihove zajedničke napore i pritom sebe samu strese strujom. Neki od Cocoinih manje promišljenih izuma također se često izrađuju kroz tu dispoziciju.

Od trilogiji N. Sane nadalje, Coco je dobila puno šašaviju i veseliju osobnost koja je paralelna sa šašavim aspektima njezina brata. Iako je još uvijek zadržala svoj genijalni intelekt i zrelije atribute, Coco će se često zna smijati ili čak sudjelovati u Crashovoj gluposti. Ovaj novi aspekt njezine osobnosti prvi je put predstavljen u trilogiji N. Sane, gdje se smije Crashu u stanju mirovanja, kada mu wumpa padne na glavu ili kada se zapetlja svojim jojom. Opet, Coco također ima sklonost šašavom ponašanju, kako se često krevelji dok sebe slika, te na svoj način izvodi Crashov ples za vrijeme mirovanja.

Ovi aspekti njezine osobnosti dodatno su razvijeni u igri Crash Team Racing Nitro-Fueled, gdje izvodi šašave stvari na pobjedničkom postolju, poput pretvaranja da je otrovana wumpom kada je presvučena kao princeza. Na kraju čak potiče brata da s njom izvede Crashov ples. Ovo je ujedno i prva igra u kojoj je Coco predstavljena kao igračica videoigara, jer u epilogu pokreće tvrtku za uslugu strujanja videoigara.

U igri Crash Bandicoot 4: It's About Time dodani su novi elementi Cocoinoj osobnosti. Osim što je puno vedrija i šašavija, ona je otvorenija, nestašnija, dinamičnija i ležernija. Coco također ima uzbuđeniji, optimističniji i spremniji stav kada je u pitanju pridruživanje Crashu u njegovim pustolovinama ili borbi s neprijateljima. Crash ju povremeno živcira i naživcira, npr. kada joj je skočio u naručje nakon što ga je N. Brio prestrašio i kada je pokupio jaje koje je N. Brio snio, ali se Crash i ona većinom usuglase oko stvari. Na kraju, Coco veselo igra videoigre s Tawnom, a zatim potiče Crasha da im se pridruži. Cocoin interes za videoigre dodatno je naglašen kada se u epilogu otkrije da je postala prvakinja u eSportu.

Coco također ima naviku nositi svoje prijenosno računalo ili tablet kamo god ide. U trilogiji N. Sane i It's About Timeu, Coco ga stalno nosi dok ju igrač upravlja. Izgleda kako nije previše zabrinuta zbog toga što će se oštetiti, jer ga je spremna uporabiti za zaštitu od kutija koje joj padaju na glavu i za klizanje po tračnicama. Slično je s njezinim mobitelom, kojega baca u zrak kada se pregrije i zapali za vrijeme njezinog mirovanja, te ga čak baca na tlo i udara nogom na pobjedničkom postolju u igri Crash Team Racing Nitro-Fueled.

Izgled[]

Za razliku od Crashovog karikaturalnog tjelesnog izgleda, Cocoin lik je realističnijih proporcija. Kao i većina likova u serijalu, njezin je stas nedosljedan, često se mijenja između nižega ili višega od svog „velikog brata”. U svim svojim izgledima prikazana je sa zelenim očima, s bujnom dugom plavom kosom, obično svezanu u rep, i s plavim/ružičastim/ljubičastim/zelenim cvijetom učvršćenim sa strane. Od svog prvog pojavljivanja do igre The Wrath of Cortex, Coco nosi bijelu košulju, svijetloplavi kombinezon (s jednim otkopčanom remenom), ružičaste cipele i kosu zavezanu straga. Počevši s Crash Nitro Kartom, Coco se iz djevojčiće promijenila u odraslu djevojku. Iako još uvijek nosi cvijet u kosi, Cocoina odjeća i stas postali su vizualno zreliji i ženstveniji. Nosi i nebeskoplave traperice s ružičastim prugama i bijelu skraćenu majicu s nebeskoplavim obrubima, s motivom nasmiješenog cvijeta s ružičastim laticama, dok su potplati njezinih tenisica bili malo povišeni, što ju čini malo višom.

Nosi istu odjeću u Twinsanityju, iako su njezine traperice sada tamnoplave; također nosi traperice u koje je uvučen stražnji dio majice s otkrivenim trbuhom. U Crash Tag Team Racingu njezina je odjeća promijenjena: njezin simbol cvijeta zamijenjen je crvenom zvijezdom, cipele su dobile narančastu liniju, a traperice izgledaju kao traper i imaju bijeli pojas, te joj stražnji dio majice nije uvučen u traperice. Coco u toj igri također nosi plavo i ružičasto ruho princeze.

U igri Crash of the Titans, Cocoina odjeća je vrlo slična onoj koju je nosila u Crash Tag Team Racingu, iako su rukavi na njezinoj majici postali svijetloplave boje. Umjesto kose svezane u rep i cvijeta na njoj, Coco ima dugu ravnu kosu i na glavi nosi plavu maramu, te je vidljivo odraslija. Oblik njezine glave također je promijenjen. Cocoin izgled je još jednom izmijenjen u igri Crash: Mind Over Mutant, u kojoj joj je izvorni oblik glave vraćen. Ponovno nosi kosu zavezanu u rep s dva pramena naprijed, nosi zaštitne naočale na čelu i ima veće, izražajnije oči. Coco sada nosi privjesak sa simbolom zupčanika s rupom u obliku srca iznad munje (utisnutih na potplatima njezinih cipela). Traperice su joj također postale žute, s futrolom za baterijsku svjetiljku, štitnicima za koljena, te su joj cipele postale smeđe. Također može kao presvlaku nositi svoju odjeću iz Crash of the Titans, a njezini rukavi i traperice sada su blijedo ljubičaste boje.

Cocoin izgled u Skylanders Academy djeluje kao kombinacija njezina izgleda u igrama Crash of the Titans i Mind Over Mutant, sa smeđim hlačama, futrolom za bumerang i rukavicama s metalnim zglobovima baš kao rukavice kakve nosi Crash. Trilogija N. Sane vraća Coco njezin izvorni izgled, s majicom koja sada ima ružičasto obrubljene rukave, nosi ružičasto sjenilo za oči, a njezin kombinezon sada ima detalje od trapera i omče za pojas.

U igri Crash Bandicoot 4: It's About Time, Coco ima većinom karikaturalni tjelesni izgled i odjeća joj sliči izvornoj. Međutim, sada nosi nekoliko novih dodataka zbog kojih izgleda više kao mehaničarka: zaštitne naočale na čelu, ružičasti pojas s torbicom za predmete i prišivak u obliku srca ne desnom koljenu njezinog kombinezona. Nema više cvijet na kosi, ali sada nosi naušnicu na jednom uhu, ružičastu narukvicu oko zapešća, te ima ružičasti športski grudnjak i bokserice koje joj služe kao donje rublje. Umjesto prijenosnog računala nosi tablet s naljepnicama.

Posudba glasa[]

Jezik Glumice
ENG Engleski Vicki Winters (1997.)
Hynden Walch (1999.)
Anna Garduno (2000.)
Debi Derryberry (2001. – 2019., 2021.)
Eden Riegel (2020. - danas)
Tara Strong (Skylanders Academy)
Finska Finski Annituuli Kasurinen (2007. – 2008.)
Francuska Francuski Laurence Dourlens (1997.)
Sauvane Delanoë (1999. - 2000.)
Lucille Boulanger (2001.)
Patricia Legrand (2003. - danas)
Peggy Martineau (Skylanders Academy)
Japan Japanski Haruna Ikezawa (1997. – 2000., 2020.)
Ema Kogure (2001. – 2004.)
Satomi Arai (2005.)
Risa Tsubaki (2006., 2017.)
Iori Nomizu (2019.)
Nizozemska Nizozemski Marjolein Algera (2003.)
Njemačka Njemački Simona Pahl (Skylanders Academy)
Leyla Trebbien (2017. - danas)
Poljska Poljski Agnieszka Fajlhauer (Skylanders Academy)
Portugal Portugalski Samira Fernandes (Skylanders Academy)
Camila Matoso (2019.)
Luiza Caspary (2020.)
Rusija Ruski Elena Solovjova (2007.)
Elena Borzunova (2008.)
Španjolska Španjolski Harumi Nishizawa (Skylanders Academy)
Latinska Amerika:
Circe Luna (2019. - danas)
Švedska Švedski Emelie Clausen (2007.)
Elina Raeder (2008.)
Italija Talijanski Monica Ward (1997. – 2000.)
Antonella Baldini (2001. - 2004.)
Federica Valenti (2005. - danas)
Mattea Serpelloni (Skylanders Academy)
Turska Turski Elif Acehan (Skylanders Academy)
Vijetnam Vijetnamski Đoàn Thị Ngọc Huyền (Skylanders Academy)

Ostalo[]

  • Debi Derryberry, glasovna glumica za Coco, također posuđuje glas brojnim televizijskim likovima, poput Jimmyja Neutrona.
  • Coco ima svoju glazbenu temu u igri Cortex Strikes Back, koja se reproducira za vrijeme njezinih holograma, iako ju nije lako razaznati jer je prikrivena njezinim dijalozima. Skladatelj igre Josh Mancell prenio je predkonzolnu inačicu teme na svoj SoundCloud račun.
  • Coco rabi leetspeak žargon u Crash Nitro Kartu za neke od svojih glasova u utrkama.
  • Po profilu likova u igri Crash Bandicoot: On the Run!, Coco voli tehnologiju, NASCAR utrke, čitanje i tigra Puru, a očito mrzi Ninu Cortex.
  • Trebala je isprva biti igrivim likom u Twinsanityju, gdje je trebala pomagati Crashu i Cortexu. Kao i u Wrath of Cortexu, Coco bi imala svoje razine.
  • Cocoino prijenosno računalo skoro je stalno žarko ružičaste boje. Međutim, u uvodu Crash Nitro Karta nebeskoplave je boje, kao i nijansa njezinih traperica, iako se prijenosno računalo vraća u ružičastu boju kada se poražena Coco nalazi na pobjedničkom postolju.
  • U Crash Team Racingu, kada Coco izgubi, na njezinom prijenosnom računalu nalazi se logotip Naughty Doga kojega se može vidjeti kada ona osvoji drugo mjesto. Kada osvoji treće mjesto, vidljiv je otisak šape s potpisom Naughty Doga na zaslonu prijenosnog računala.
  • Logotip Naughty Doga vraća se na njezino prijenosno računalo u trilogiji N. Sane i It's About Timeu. Logo je također vidljiv na Cocoinom mobitelu u trilogiji N. Sane i Nitro-Fueledu.
  • Jedina je od svih likova u Crash Nitro Kartu koja ima pet prstiju.
  • U japanskom epilogu Crash Basha, za Coco se navodi kako sanja postati idolskom pjevačicom. Kada njezino računalo generira holografsku sliku buduće nje kao zrele glazbene zvijezde, Crash ju nakratko zamijeni s Tawnom.
  • U Nitro-Fueledu, Cocoina slavljenička animacija rabljena je kao silueta obožavateljica smještenih ispred pobjedničkog postolja kada neka od pripadnica ekipe Nitro osvoji prvo mjesto.
  • Po Charlesu Zembillasu, Coco je zamišljena kao tinejdžerka u naslovima Naughty Doga.
  • Retrospektivna snimka u igri Crash Bandicoot 4: It's About Time otkriva da joj je Cortex izabrao kombinezon (koji je izvorno pripadao N. Briju) nakon što je isprobao nekoliko odjevnih predmeta za nju.
  • Po japanskom kanonu, Coco slavi rođendan 5. svibnja.
Advertisement